You are here

Menemen Olayı :)

adige kullanıcısının resmi
Submitted by adige on Per, 01/31/2008 - 10:16

Ankara'da Hacettepe Tıp'ta okuyan üç fırlama öğrenci :) sabahtan biberli, domatesli, bol yumurtalı bi menemen yapıp bunu siyah bi poşetin içine dökmüşler. Bakkaldan iki de ekmek alıp durağa gitmişler. Sabah saatleri, bindikleri otobüs epey bi kalabalıkmış. Bunlar yolcuları ite kaka arka tarafa geçmişler.

Bi'kaç durak sonra içlerinden biri yüksek sesle, "Allaaah, bu otobüs amma sallıyo yaa. Ben fena oldum. Çıkartıcam galiba" demiş :) . Öbür çocuklardan biri, ondan daha da yüksek bi sesle, "Amman ortalığı batırmayalım, bende poşet var" deyip cebinden menemenli torbayı çıkarmış :) . Midesi kötü olan çocuk "Ööörrgghh, aaargghh!" diye abartılı efektlerle poşete güya kusmuş. Zaten bu seslerden millet epey rahatsız olmuş, kadınlardan bi'kaçı hafiften öğürmeye filan başlamış. :) :) :)

Çocuklardan o ana kadar hiç konuşmayanı,"Bakayım mı ne çıkardın yaa? Accayip karnım acıktı valla" demiş ve poşeti evirip çevirip milletin içindekileri görmesini sağlamış. "Amma güzel görünüyo be! Ne yemiştin lan böyle sabah sabah?" deyip cebinden bi kaşık çıkararak menemeni yemeye başlamış. Diğer iki çocuk da "Dur oğlum bizde ekmek vardı" diyerek ekmekleri çıkarmışlar ve üçü birden, torbadaki menemeni ekmek banarak yemeye başlamış.:)

Efsaneye göre bu sırada yolculardan çoğu şarıl şarıl kusuyomuş :) :) :). Bir sonraki durakta da otobüste, şaşkın şaşkın bakınan şoförle bizimkiler hariç, bi kişi bile kalmamış.... hehe :D

Kategori:

Yorumlar

Vay a.q , kanka bu ne ya , abi eğer ciddi ciddi olmuşsa bu olay helal olsun adamlara . Fikir iğrenç olmakla birlikte 10 numara :D

abi insanlara bundan daha creative bir pislik yapılamaz ya :) adamlar dediğin gibi çok iğrenç ama 10 numara bi şaka yapmışlar.O otobüste o olaya şahit olmak çok tarife açık bişey değil herhalde :) :) :) anlatılmaz yaşanır cinsinden...

ayyy iğrenç, midem bulandı , çok pis bir şaka. Otobüste olmama gerek yok okuduklarımdan bile midem kalktı. Bu erkekler ne kadar iğrenç ya.

chiculata kullanıcısının resmi

muhaha süper yaa ben bayıldım :))) kokusundan ben anlardım gerçi bi ekmekde ben banardım ama şanslılarki yaka paça atılmamışlar otobüsten :D:D:D

Rockn Roll kullanıcısının resmi

Bunu 1 Nisan şakaları içinde okumuştum gerçekten süper:=) Bizde buna benzer bir şey yapmıştık;sabah kahvaltı yapıyorduk masada altı-yedi kişi var.Önceden hazırlamış olduğumuz(güya kremalı bisküvileri) diş macunlu bisküvileri masaya getirdim.Herkes birer tane alıyor çayla içiyordu.Kimi bisküvinin diş macunlu oldugunu bile önemsemeden yiyordu:=) diğerkileri geri çıkarmışlardı :)))) hahahah

angelart28 kullanıcısının resmi

ıyyyyyyyyy anam anaaaam sizin sadece okuyarak mideniz bulanmuş aynı olaya şahit oldum ben yaaa aynen 1 nisan'dı dershanede dersteyiz tabi ders rehberlik hoca nasıl ders calışmamız gerektiğini anlatıyo en ön sıradayım tabi kulakları çınlasın Murat Hocam (aşıktım adama yaaa :D )arkadan tuhaf bir söylenti aynen midem bulanıyo muhabbeti neyse olan oldu ve herkes şokta tabi,bi baktım 5-6 arkadaş olayı gerçekleştirip kurdular çilingir sofrasını :D O :sad gün bu gün menemen yemiyodum 2 sene oldu nerdeyse unutmuştum yaaa gene hatırladım nefret olsun beah

Rocka Rolla kullanıcısının resmi

Yaşasın kötülük be seviyorum böyle durumları :tipebak
Lisedeyken de alt tarafı küflenmiş cin'i normal cinlerin en üstüne koymuş kurbanın birine yedirmiştim adam yuttuktan sonra hisetti "neli lan bu" demişti. Allahtan zehirlenmedi :)

Sayfalar

Bunu Görmüş müydün?: 5nk Chiculata Uyarlaması