You are here

Submitted by Misafir (doğrulanmadı) on Pzt, 06/22/2009 - 16:28

Roka ve Shaft Blues & Jazz Club

Submitted by blues on Paz, 11/16/2008 - 13:00

Dün gece değerli arkadaşım deepsustain ile Shaft'a gittik.Daha doğrusu ondan önce Liman Kahvesine gitmiştik.Orada bir müddet takıldıktan sonra acaba Shaft'ta Acil Servis'i dinlesek mi dinlemesek mi diye düşünürken , onların gece 01:30 'da programa başlayacağını öğrenince dinlemekten vazgeçtik.Onun öncesinde saat 23:00 sularında başlayacak olan Roka'nın sahnesi vardı.Grubu daha önce dinlemediğimiz için bir

Bugün

aurora kullanıcısının resmi
Submitted by aurora on Cum, 09/05/2008 - 17:43

Yaklaşık iki ay gibi bir süreden sonra sabahın köründe kalkmanın korkunçluğunu tekrardan tattım. Gece de oyalanıp sadece 3 saat uyuduğum içim kızmadım da değil kendime. Neyseki çok azimli bir telefon alarmım var da beni kaldırmak için en az 5-6 kere çaldı durdu. Uyku sersemliğiyle lensimi takmaya çalışırken lensin ortadan ikiye bölünmesi de cabası. Bir de her işi son ana bırakan ben, yeni lens almadığımı farkedince yaklaşık 7 saat bir gözüm lensli bir gözüm lenssiz dolaştım.

Yol

aurora kullanıcısının resmi
Submitted by aurora on Per, 09/04/2008 - 21:58

Yürümek gittikçe zorlaşıyor. Yağmur yerleri iyice ıslatmış. Düşmemek için kollarımı hafifçe yana açarak, adımlarımı da küçülterek yürümeye başlıyorum. Müziğin sesini iyice açıyorum. Burnuma toprak kokusu geliyor, sonra da çöp kokusu. Duvarlarda çeşitli çeşitli politik yazılar, afişler var. Herkes birbirini "kendinden" yapmaya çalışıyor, diye geçiriyorum içimden.

Hohner Bluesband Harmonica Seti

Submitted by blues on Paz, 08/10/2008 - 18:11

Bugün sabah kalkıp kahvaltı yaptıktan sonra Kadıköye harmonika'lara bakmaya gittim.Aklımda bir hohner marka harmonika almak vardı.Kadıköy belediye çarşısına gittim.Orada pek çok müzik market yer alıyor , sayısını tam olarak bilmiyorum ama harmonika çeşitleri olan tek bir yer var.Gittim oraya hem kaliteli hem de uygun birşeyler arıyordum.Pek çok modele baktım sonunda Hohner Bluesband Harmonica setinde karar kıldım.Bu set hem fiyat olarak çok uygun hem de Hohner olduğu için belirli bir seviyenin üstünde , yani çin malı mızıkalar gibi değil.

5 sınırlarını aştı, sanalalemden yalan aleme geçti

coplux kullanıcısının resmi
Submitted by coplux on Çar, 03/12/2008 - 11:12

Geçen gün Gebze - Haydarpaşa banliyö treni ile Kadıköy'e gidiyoruz. Kapının orada, ayakta dikilmişiz konuşuyoruz, eskilerden, yenilerden. Vakit geçmiş biz Göztepe Tren İstasyonu'na gelmişiz. Şöyle bir etrafıma baktım bir de ne göreyim. Gebze yönüne gidecek olanların beklediği yakada duvarda koskoca harflerle, grafiti charsetle :) kodlanmış bir yazı.

5NK

5 sınırlarını aştı, sanalalemden yalan aleme geçti. Haberiniz olsun. He bu arada sonuna org uzantısını ekleyecek gönüllü aranıyor :) Başvurular bılyuya :)

Bir Haftasonu ve Yaşananlar

Submitted by blues on Cts, 02/02/2008 - 23:24

Sevgili günlük :D , bugün günlerden cumartesi.Sabah kalktığımda saat 11'i geçmişti.Biraz oyalandım falan ,sonra kahvaltı derken saat 1 oldu.Bilgisayara baktım mailler , siteler falan saat 3 gibi oldu ve arkadaşlarla buluştuk.Herzamanki gibi olan oldu ve mekan dediğimiz yerde acaba ne yapsak diye düşünmeye başladık.Hadi kadıköye gidelim dedik.Daha trende olay başladı.Bizim aklımızda müzik marketleri gezip , birkaç gitar test etmek vardı.Acaba haydarpaşada mı insek yakın olur söğütlüçeşmede mi derken , söğütlüçeşmede karar kıldık.Ama gel görki sonradan pişman olduk :) Çünkü yürü yürü o yllar