You are here

Kısa Sürede Nasıl Kol Kası Yapılır

Misafir kullanıcısının resmi
Submitted by Misafir (doğrulanmadı) on Cum, 06/26/2009 - 11:37

Body Building şüphesiz karşılık almak için sabır etmek gereken ve eksiksiz bir beslenme ve eksiksiz bir idmanla karşılık alınabilecek bir spor dalı. Bu sporda kişinin gelişimini belirleyen bir diğer önemli etkende anatomik yapıdır. Bazı insanların 6 ayda yaptığı kası bazıları 3 ayda yapabilir. Yani body çok etkenin etkilediği bir spordur. Yaz aylarına geldiğimiz şu günlerde merak edilen bir konu olduğunu düşündüğüm için ve 5 yıldır bu sporun içinde olduğum için kendi çıkarımlarımı yazıyorum. Her program her kişide işe yarayacak diye bir kanı yok tabiki. Ama genel geçer kabül görmüş çalışma sistemleride mevcuttur. Bunların en çok kullanılan ve bir çok kişide işe yarayan yöntem piramit çalışma yöntemidir. Piramit çalışma yöntemi kasların ısındırıması ve bitme derecesine kadar çalıstırılma ilkesine dayanır. Ortalama 6 setten oluşur. Kasların hızla çalışması ve büyümesine büyük etkisi vardır. Bu yöntemde öncelikle rahat kaldırılabilecek bir ağırlık seçilip diğer setlerdede ağırlık artıp tekrar sayısının azalmasına dayanır. Örneğin: Başlangıç için 10 kg diyelim

set 1: 10 kg 12 tekrar
set 2: 12 kg 10 tekrar
set 3: 14 kg 8 tekrar
set 4: 16 kg 6 tekrar
set 5: 18 kg 4 tekrar
set 6 20 kg 2 tekrar

Çalıştırılan kas grubu kesinlikle en azından 1 gün süreyle dinlendirilmesi gerekektedir. Bu çalışma şekli kaslarda büyük bir yıpranma etkisi yaptığı için 3-4 aydan fazla süreli çalışılmamalıdır. Düzenli bir şekilde çalışıldığı zaman etkisini 6-8 hafta arasında gösterir. Kolay gelsin.

Yorumlar

hikoo kullanıcısının resmi

kardeş sen en ıyı antremanı yapıosun buna emın ol spor ve vucut gelıştırmede en önemlı olan zoru başarmaktır ben 5 yıldır vucut gelıştırmedeyım ve bu sure ıcerısınde tam oturaklı ve kaslı bı vucuda sahıp oldum yanı mıllet anlasınkı kas ve vucut yapmak okadar kolay degıl ama azım olursa neden olmasın

Misafir kullanıcısının resmi

Slm Arkadaşlar ilk önce yaşım 15 ve 1.66 boyum War 56 kg Yum Kaslarım Müthiş bişe ön kol kaslarım ve arka kol kasılarım Sırt Kasım Daha bi Muhteşem Göğüs Kasım Bacak Kasım Her neyse Birtek Karın Kasım Yok Ewde Düzenli Olarak Karın Kasını Nasıl Yapabilirim ??

kadri kaya kullanıcısının resmi

sen 1 ton cekemessin 1 ton ne demek bilinmi ? ama mekik şınav barfiks cekersen kas olur yanındada 5 .10 kıloluk bişey cetinkayada satılı en ust katta mesala ben 11 yaşındayım karın kası var bunları sabah oğle akşam yap kas nası olu 1 aya kadar gör

sdgsdg kullanıcısının resmi

tabi tabi 1 ton çekiomuş 13 yaşında getiriyim sana 1 tonu da gör 1km diyo bide 1km ne demek senin haberin varmı 1km de sen 100kg ı çekemezsin

Misafir kullanıcısının resmi

iyi günLer.. hepiniz kas yapmak istiyosunuz bunun yöntemlerini kiminizde aletsiz çalışarak yapmak istiyosunuz.Bu işi evde yapmak isteyenler için iş birazdaha zorlaşıyor evde yapmak isteyenler bana mail atsın bazı sitelere yönlendirme yapcam orda resimlerle anlatıyo gelelim salonda çalışanlara...Öncelikle çalışmakdan önemli 2 şey var 1 yemek 2 süreklilik atıyorum 70 kg olan bi insanın 80 100 gram protein alması lazım ki çalıştığı kaslar onarılıp büyüsün ve atıyorum kolunu büyütmek isteyenler sadece kol çalışarak olmaz bu iş haftada 1 ayak çalışıcaksınız nedeni ise:büyüme hormonu salgılar vücut bacak çalışınca. kol için sırt çalışmakda önemlidir kolun büyümesini destekler.ve önemli bi ayrıntıdır kolun büyük bölümünü gösteren ön kol değil arkda koldur bunu unutmayın arka kolunuzu büyütmeye bakın. ön kolla arka kolu kombine ederekde çalışabilirsiniz yani birlikde idman yapmadan ve yaptıkdan sonra hemen protein almalısınız 30 ar gam çünkü vucut 1 kerede 30 gram sindirir ve vücut geliştirmek için bi kaç besin takviyesinin ne işi yarıcağını yazcam

amino asit: kasın kuvvetlenMESİNİ parçalı olarak büyümesini sağlar yapılanmasını sağlar
protein: kas kütlesini artırır kasın büyümesini sağlar
creatin :kuveti artırır
betanox::D öneririm damar genişlemesini san dolaşımını kan basıncını artırır kuvvet artırır cinseliğe kadar yararı var :D

karışık bilgi verdim ama bilgi almak istyn eklesin sorularını cevapklarım illegal.666..hotmail

Misafir kullanıcısının resmi

arkadaşlar ben 14 yaşındayım.. kilom 65.. boyum 1.81 inceyim kalıbım fazla yok :( futbolcuyum kendim evde nası kalıp ve kol kaslarımı güçlendirebilirim acaba cvp verebilirmisiniz..???

kas yapmak istiyorum. kullanıcısının resmi

Bana o sitenin emailini atarmısın ben 14 yaşındayım 8. sınıfa geçtim ve kol ve karın kası yapmak istiyorum. Lütfen yardım et ve evde yapıyorum :/

Misafir1353 kullanıcısının resmi

kardeşim Biraz Yavaş at 13 bucuk yaşındasın ve 25 barfiks cekiyosun ben 5 aydır body gidiyorum 14 yaşındayım 1.78 bym var 65 kiloyum ve zorla 30 tane cekiyorum biraz az salla yani

Misafir kullanıcısının resmi

arkadaşlar ben şuan 17 yaşıdayım ben kas yapayı 15 yaşında başladım hergun 1 saat calışıyorum ve hic bboyumu etkılemedı daha iyi oldu şuan 1.90 boyum var

Misafir kullanıcısının resmi

arkadaşlar ben şuan 17 yaşıdayım ben kas yapayı 15 yaşında başladım hergun 1 saat calışıyorum ve hic bboyumu etkılemedı daha iyi oldu şuan 1.90 boyum var

Misafir kullanıcısının resmi

mrb arkadaşlar ben jumbi...10 senedir body le uğraşıyorum 3,kademe antrenörüm.spor akademisi mezunuyum mezuniyet tez imi vücut geliştirme üzerine yaptım bu kadar referans yeter sanırım.şimdik size söyliyeceğim eğerki adalelerinizi büyütmek istiyorsanız kesinlikle ve kesinlikle ağır kilo ve 8 ila 6 tekrar arasında çalışınız yani ilk 1 set ısınma yaptıktan sonra hafif bir kilo ile 18 20 tekrar yaptıktan sonra direk yüklemeye başlayın.bir bölge için maksimum 3 farklı hareket yapın yani göğüs çalışcaksanız 5 set bench press 4 set incline press yani üst göğüs 4 sette kelebek hareketini yapıp bitirebilirsiniz.hareketler arası değişim yaparken yani bench press ten çıkıp üst göğüse geçtiğinizde kiloları düşürmeyin maksimumdan devam edin.vede kesinlikle ve kesinlikle kaslarınızın dinlenme ve beslenmeyle büyüyceğini unutmayın saygılar...sorularınız olursa yardımcı olurum sağolun...

furkan ŞATVAN kullanıcısının resmi

bende kas yapmak istiyorum 11 yaşındayım ufak bişi çıksa bile razıyım:) yoksa boyum uzamaz. İnş.18 yaşına gelince tam başlıyacam şimdi yapmıyorum boyum uzamaz diye. şimdi çok az yapsam boyum yine uzar değil mi? sen yine bana kolay bişey ver 1 hafta yapıp bir hafta yapmasam olur değil mi

mehmet ali kullanıcısının resmi

1 hafta yapıp 1 yapmamazlık olmaz hep yapcaksın çünkü 1 hafta yapıyorsun 1 hafta yapmıyorsan o kaslar yeniden yağ dönüşüyor

Misafir kullanıcısının resmi

abi merhaba ben mustafa yaşım 16 evde günde 3set 40tekrar şınav çekiyorum 12kilo dambıllarla 3set 20tekrar ayakta kaldırıp indiriyorum
bu kol kasım için iyimi lütfen yardımcı olun...

anıl_izcan kullanıcısının resmi

Ben 23 yasındayım fitnees buldings'de antrenorluk yapıorm yani Bu iş için bilgi var :) asla kas yapıcam die kendinizi yormayın sıkmayın yani , genellıkler 7 gunun en fazla 4 günunde dumbell ile veya halter calısın sabah 12 den sOnra mekik çekin 20 3o kere cekın 2 dakıka dinlenin ve spor yapanların en az 9-10 su bardagı su içmesı lazım unutmayalım, ;) sabahları isee protein alın bolca , yağ fazla tüketmeyin , aksam yemeklerinden Önce su içmeyin yoksa zayıflarsınz ama zayıfflamak isteyenler yemekten önce ve sonra 1 er bardak su içebilrler en ideal olan karın kası karın kasına öncelıq verıorm Bén :)

yardım ettt kullanıcısının resmi

ben de biraz göbek war 1 aydır 4 kglik dumbella 4 set 15 tekrar yapıyorum en fazla 6 şınav çekebiliyorum boy 164 kg 62 nasıl çalışmalıyım??? :( lütfen yardım edin

Misafir kullanıcısının resmi

haklısın bende 8 aydır bady yapıyorum ağırlık ve hareketi doğru yapmak çok önemli hareketi yanlış yaparsan ve setini bitirdikten sonra kaslarını çok dinlendirirsen o zaman kasların gelişmez 6 ila 8 tekrar yapıp yüksek girmen gerek ama dersenki zayıflama üzerine çok tekrar az kilo girin derim ben tşkrler iyi günler herkeze :))

Misafir kullanıcısının resmi

ben 15 yaşndaym 1-65 boy ve 57 kiloym. sadece kollarmda biraz kas olsun istiyorum çok diil gözle görülsn yetr ve ben cok bekleyemm 1 ayda olsun istiyorum body'e flanda gitmiyorum evde kendim çalıscm. ne yaprsm kollrmda kas yapabilirim yardımcı olr musnz?

suha kullanıcısının resmi

11 yasındaki furkan kardeşim, öncelikli olarak sitemize hoş geldin ve ufak yasta bodyyle ilgilenmen ilgilşenmek istemen cok iyi,sana benim tavsiyem 3 yada 5 kg larla çalısman, yada 2.5 lt lik kola şişeleriylede çalışabilirsin. çalıstırman gereken kas grubun yasın küçük oldugu icin kol kaslarını çalıstırabilirsin. 20 tekrardan 2 set 2.5 klg şişesiyşe kol kası çalışman senin faydalı olacaktır. kollarının büyümesi yavas olacaktır çünkü vucut 15 li yaslardan sonra kas yapmaya baslar. kollarındaki kas sekillenecektir. şimdiden kolay gelsin furkan kardeşim.

Misafir kullanıcısının resmi

arkadaşım 16 yaşındayım 1,61 boyum var bodye başlayalı 1 hafta oldu tüm antrenorlerim boyun kısalmaz uzar diyorlar cunku orda yaptıgın egzersizler hormonların calısmasını sağlıyor ve boyun uzuyor bide barfix çekmeni tavsiye ederim senin boyun kısa deme ben daha yeni başladım xD ok bakıcaz yazın ne kadar olucaz

Misafir kullanıcısının resmi

HER KEZE MRB . ben 4 yıl break dance ile uğraştım vucudumun bir kaç bölgesi özellikle omuz çok iyi gelişti ben vucut geliştrmek istiorum ve bodye yazıldm 3 üncü antremanıma gidicem ( dans etmiyorum bıraktım ) yaş 19 . ortalama benim ideal bir vuct yapmam için ne kadar bi süreç gerkeliii ? ?

Misafir kullanıcısının resmi

merhaba bn 15 yaşındayım kasa 14 yaşında başladım ilk 5 kilo ile başladım ve 5 kereden 20 set yaparak başladım başta çok kasıyodu sonralardan geliştirdim ve üstüne şınav çekmeye başladım şınavı 50 kere çekiyordum set i de 50 ye çıkarmıştım ve bunları sadece 3 ayda yaptım sonra bıraktım uzun bi süre tabi bırakmak bnm için hiç iyi olmadı karın kaslarım hemen indi 15 yaşıma girdiğimde yinee bir hırs ettim gine başladım bu sefer 50 set den başladım ama şınavı 20 kere anca çekebiliorm en son dun 100 set e ulastım ama sonuna doğru kusuyordum az kalsın ama kasıma baktıımda bi faydası olduğunu görüyorum yani bu iş hırsınıza ve dayanıklılığınıza bağlı ve unutmaayın başlamak bitirmenin yarısıdır

korhan kullanıcısının resmi

ya arkadaslar sımdı dıtecegım seyı bodyle ugrasan bı abımız cewap wersın ben 16 yasındayım 1 sene duzenlı bodye gıttım bu sene ewde calısıorm 2gun betanox alıorm yarm saat sora spor yapıorm sonra bı gun yapmıorm suana kadar 6 defa aldım yararını gordum ama psıkolojıkte olabılır ben calısmamıda fazla agırlık az tekrar yapıorm mesela kolu 4 set 8 kıloyla ılk ıkı setı on kez sonra ıkı setı on kıloyla 8 8 yapıorm sızce daha etkılı bı ılac warmıdır almam ıcın ıkıncısı betanox yasıma uygunmu bıde kas gelısımı ıcın baska setler onerırımısınız daha dorusu buyuk kaslar ıcın (lutfen bılgılı bırı cwp yazsın)

Misafir 038 038 kullanıcısının resmi

Ben 14 yaşındayım.Kas yapmay bilen ustalar sizlere yalvarırım ALLAH'ınızı seviyorsanız bu siteye bi yaşlara göre program yazın.Şimdi siz dersiniz ik 30 kilo 2 defa kaldır indir ama bu program büyükler içindir böylece biz küçüklere yazık olur...örn 12-16 yaş arası için bi program 17-21 yaş arası için bi program gibi ayırıp ona göre bi program yazsanız daha güzel olmaz mı?Lütfen abi yaa...

Sayfalar

Bunu Görmüş müydün?: En Çok Taklit Edilen Teknoloji Ürünü