You are here

Biten Bir Günün Ardından...

adige kullanıcısının resmi
Submitted by adige on Cum, 02/29/2008 - 19:56

Bir günü daha bitirdik..Ölüme doğru bir adım daha attık :) :) :)
Tamam biraz ürkütücü oldu bu..Ne desek, ne desek..Buldum..Vakti Saatimiz de bir gün daha doldu :)

Yorgunum ya..çok hemde..ne bilim sanki bi doktorum 8-9 saat süren bi ameliyattan çıkmış gibiyim :) üstelik hastayıda kaybettik..Sizlere Ömür.

Hayat öyle basit bi olay değil galiba.En azından bize bunu iş hayatı gösteriyor.Tamam yaşamak güzelde kardeşim yoruluyoruz yaşarken..Peki n'oluyo sonunda..istediklerimizin neresindeyiz..yaklaştıkmı amaçlarımıza..valla ben sanmıyorum..hala yapmak istediğim şeylerle aramda çok mesafe var gibi.hissediyorum

Yani bugünde heba oldu, çar-çur oldu gitti...Kızıyorum kendime...Ne sevdiği insana onun ne kadar çok sevdiğini söyleyebildi bugün nede bunu deneyebildi...bence yaşamak için cesur olmak lazım..göründüğü kadar kolay değil bu olay :)

Bence hayallerinize sahip çıkın arkadaşlar en önemliside sevdiklerinize..Pes etmeyin.Onu ne kadar sevdiğinizi söyleyin (benim gibi olmayın :) ) vede hayal kurmaktan sakın vazgeçmeyinn...

hayatla - kendisi arasına hayal köprüsü kuran bir adamın serin sular üzerindeki o köprüden söyledikleri bunlar...bana göre böyle...size göre saçma :)

Kategori:

Yorumlar

chiculata kullanıcısının resmi

hayatınızdaki bu günleri boşa harcamayın hayat kısaa zamn çok çabuk geçiyor bir bakmışsın istediklerine sevdiklerine kavuşamadan bir ömür bitmiş
bu yüzden kaçmıcaksın korkak yaşamıcaksın..sonradan pişman olmamk için çok iyi düşünmek lazım..
benim içinde birgün daha bitti huzurluyum mutluyum hayattaki olumsuzluklara yorgunluklara rağmen neşemi kaybetmedim hala gülüyorumm :)
ne olursa olsun bu hayat bizim ve isteiğimiz gibi yaşıyoruz yani bu yolu kendin seçiyorsun ;)

sizin tuzunuz kuru :) ileride geçim derdi yok..
siz tuz dieceksiniz..kocanız arkadan vız diecek :) :) :)

chiculata kullanıcısının resmi

doğru diosun ev geçindirmicez belki ama en büyük desteğide biz vericeğiz yani eğer evinde geçim sorunu oluyorsa bu ikinizin sorunu olucak sadece erkeğin değil
birazda bu acıklı halden insanın kendini çıkarması gerekiyor..
walla ne olursa olsun üzülme sürem sınırlıdır benim :):) arkadanda vursa dost dediklerim hayat dewam ediyor bippp diyip yoluna dewam ediceksin ben bunu gördüm öylede yaşarım ve çokta mutluyum benden söylemesi :):)

Melankolik bir yazı , hüzünlü , ve herkesin bildiği ama kimsenin birşey yapmadığı sözler bunlar aslında.E gelde şimdi yanlış bir öyküdeyim beni yeniden yaz deme...

bu gün beni sen bu hale getirdin..
gitmem gerek bu şehirdennn...
bir rüya oldun sevdamın gergefinde... :) :) :) (sen değil tabi o : ) )

Su_Kurbagasi kullanıcısının resmi

Onu ne kadar sevdiğinizi söyleyin (benim gibi olmayın :) )
demişsiniz siz neden söylemiyorsunuz ? hangi sebep söylemenize engel ?

aslında hiç bi engel yok söylemek için..söyledimde zaten..ama pekde beklediğim gibi olmadı..kötüde olmadı sonu ama işte biraz sevinçsiz kaldı gibi...
keşke diyorum yılmasam hep söylesem...yılmamda zaten :)

angelart28 kullanıcısının resmi

yıkılmadım ayaktayım arkadaşlar bence saçma değil ve gerçek ;) hele de kazanmak istediğinizi zamanında siz kaybettiyseniz (benim gibi :p :sad ) durmayın !!! size dönsede dönmesede duygularınızın hakkını verin ;)

gokhankurban kullanıcısının resmi

adigecim ,kardeşim be nsana en başında söledim sevdiğini söle diye hayatını ona göre planlarsın (benim için dua et bende senin için ederim artık geçin bunları :D ben her ikiniz içinde dua ediyom zaten :D )

Sayfalar

Bunu Görmüş müydün?: Foça Hakkında Bilgi